sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

TUNNUSTUSTUNNUSTUSTUNNUSTUS!!!!!!

Mä oon niin tohkeissani kun sain TUNNUSTUKSEN!!!! 
Minnamanna oli ihana ja lähetti tälläisen :) Mä oon miehelle ja kaverille ihan tohkeissani vauhkoillu tästä. Tuntuu oikeasti hyvältä kun aloittelijana pitää blogia, saada tälläinen. Suuri Kiitos Minnamanna!!

Tunnustukseen kuuluu vastata kyssäreihin;
1. Milloin aloitit blogisi?


9.2.11 tämän, ja joskus vuodenalussa olin osoitteesse ellinooranelmää.vuodatus.net. Mutta koin sitten tämän helpommaks ;)

2. Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?


Elämästä, lemmikeistä, kortteilusta, askartelusta..mitä milloinkin !

3. Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna kaikkiin muihin?


Hmmmm..... jaa-a..ei kai mikään ?? Varsinkaan näin alkukankeuksien aikana ;)

4. Mikä sai sinut laoittamaan blogin kirjoittamisen?


Olen aina ihastellut tosten blogeja, ja ajattelin että haluisin itekki pitää päiväkirja-tyylistä blogia mutten rohjennu kun ajattelin että se on niin vaikeeta. No, sitten törmäsin koukussa kortteihin-sivustolle ja sitä kautta aloin tekemään haastekortteja. Ajattelin sitten että ei se anna jos ei otakkaan, ainakin yritän perustaa/pitää blogia. Ei tämä niin päiväkirja-tyylinen ole mutta kuitenkin..

5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?


Tehdä tästä mielenkiintoisemman..ja helpommat käyttö-ohjeet vaikka mua varten vaan  (hih, toiveajattelua)!

Noniin, ja sitten on aika jakaa tunnustus viidelle blogille, ja ne ovat:


Rymyrinsessan räpöstykset
Jehkotar
Koiran elämää
BISSEN BUDUAARI
Arjen ihmeellinen ihanuus



5 kommenttia:

Tellihani kirjoitti...

oi.. kiitos

Kyllä nää tunnustukset lämmittää kovasti mieltä.

Taru Jehkonen kirjoitti...

Kiitos kiitos tunnustuksesta! :D

Zeco kirjoitti...

Voi kiitos!!!
Mitenköhän mä osaan vastata tähän.. Nyt jänskättää!

Unknown kirjoitti...

Kiitti vierailusta Blogissa :)
Taisit sinäkin tietää/tuntea Mika T,n juuri hänestä oli ksymys tuossa onnettomuudessa, joka vei meiltä ihanan ihmisen läheltä.
Hänestä pidetään nyt hyvää huolta :)

Valonsäteitä sinun päiviisi ja pyydän enkelin suojelemaan sinuakin :)

Elina kirjoitti...

Tuuli, kyl se sujuu :D

Vaarinkukka, joo tunsin, oli usein vierailevana puhujana täällä meillä.
Mutta nyt on parhaimmassa paikassa!
Kevätaurinkoa sullekki!